از تشکیل باندهای مافیایی تا جراحی آرایشگران در خانه! انعکاس هویت فاخر زن در شاهنامه فردوسی معضلی به نام تلفن همراه برای کودکان خانواده، رُکن حیاتی جامعه پادکست | پیشکش «شمس‌الملوک» به بارگاه شمس‌الشموس (ع) انتصاب عجیب سرمربی والیبال در تیم‌ملی دوومیدانی! ایجادتشکل جهانی دخترانه در حمایت از دختران فلسطین حمایت از زوجین نابارور روند صعودی دارد نگاهی به جایگاه زن و خانواده در شاهنامه فردوسی تقاضای ۲۳۰۰ زوج برای دریافت تسهیلات تشویقی ۵۰۰ میلیون‌تومانی دهه‌شصتی‌ها درمان رایگان کودکان؛ سرمایه‌گذاری نو برای «سلامت» زنان بالای ۴۰ سال حتماً این آزمایش را انجام دهند زندگی‌های توخالی پرداخت وام ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون‌تومانی مخصوص بانوان با کارمزد ۴ درصد + جزئیات کاهش آمار ازدواج، پیری جمعیت و افزایش زایمان‌ها کتاب «به دنبال ماه» منتشر شد | روایتی داستانی از زندگی امام موسی کاظم (ع) ویدئو | طعم مادرانگی برای هشت فرزند معلول در «خانه کوچک کیانوش» نخستین رالی گردشگری بانوان کشور‌های آسیایی برگزار می‌شود گردهمایی بانوان هنرمند هرات و تایباد برای حمایت از کودکان و زنان غزه جزئیات پوشش بیمه‌ای رایگان برای زنان روستایی و عشایر اعلام شد
سرخط خبرها
نسل جوانِ باغیرت، متعهد و مسئولیت‌پذیر، نیاز آینده جامعه ماست

نسل جوانِ باغیرت، متعهد و مسئولیت‌پذیر، نیاز آینده جامعه ماست

  • کد خبر: ۲۲۵۴۷۸
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سرمایه‌های هر ملتی به جز خاک پهناور و منابعش، نیروی انسانی آن است. این نیروی انسانی باید نسبت به آینده و حال خود ایده‌پرداز، باغیرت، متعهد و مسئولیت‌پذیر باشد و قطعا چنین‌فردی نیاز آینده جامعه ماست.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ستاد ملی جمعیت، سیروس کهوری‌نژاد اظهار کرد: جامعه وقتی که کهن‌سال باشد، جسارتش را از دست می‌دهد و وقتی جسارت این فرد از دست برود، جسارت جامعه از دست می‌رود و کم‌کم دیگر پتانسیل اجتماعی پایین می‌آید و این خطرناک است.

وی با اشاره به خطرات آمار کمتر مردان نسبت به زنان، گفت: جامعه زنان ما بسیار فعال و البته باهوش هستند و جامعه هم نباید بترسد که این افراد وارد اجتماع شده و کارکرد داشته باشند؛ منتها باید اعتمادبه‌نفس مردان هم نسبت به زنان بالا برود، چراکه همین عامل باعث آمادگی آن‌ها به زندگی و به‌وجودآوردن نسل‌های بعدی و پرورششان می‌شود.

کهوری‌نژاد با تأکید بر اینکه نسل جوان باید زمانی فرزنددار شوند که حوصله پرورش کودکان را داشته باشند، گفت: سیاست‌های تشویقی دولت باید طوری باشد که زمینه اعتماد اجتماعی را نسبت به آینده ایجاد کند، من حتی با همین شصت سال سنی هم که دارم، باز هم تمایل دارم که یک فرزند بگیرم و بزرگ کنم.

وی اظهار کرد: ما نیاز به نسل جوان پرجسارت داریم، هنوز هم نسل ما پرجسارت هستند؛ منتها برای نسل‌های آتی هم باید چنین‌جوانانی را پرورش بدهیم.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار «سهم من از جوانی ایران» برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.